Sunday, February 22, 2009

C-4 ALL (STAR P)-Sabak Bernam

POSING DULU SEBELUM BERTOLAK....



AKU,FARAH, K.YANA DAN ISYAH

















Pada 13-15 Feb 09, aku dan beberapa org kawanku mengadakan program ke STAR P daerah
Sabak Bernam. Ia sebahagian daripada assigment subjek Pengurusanku. Lebih kurang pukul 12 tgh hari kami tiba disekolah dan mendapat sambutan yang baik daripada pihak sekolah. Program ini bermula dengan baik dan Alhamdulillah ia juga berakhir dengan baik. Walaupun penat tapi aku rasa sangat seronok bersama peserta program C4 ALL ini. Pelajar-pelajar sekolah yang telah beri kerjasama yang baik memudahkan lagi program ini dijalankan.

Walaupun perjalanan ke sekolah ini mengambil masa lebih kurang 1 jam tambahan pula jalannye yang agak mencabar tetapi ia amat seronok buat aku. Yang kelakarnye kawan aku yang merangkap pengarah program tu kereta dia mati dekat2 nak sampai. Dia gtau *****tuttt...kereta dia mati coz bteri tp sbnrnya dia lupa ttp after dia isi air kat enjin keta tu. Patut le berasap semacam je. Ini mesti kes xcited nak pg buat program sampai lupe tutup benda tu. Tak pe yang penting sampai pusat KO kami mendapat tempat yang agak selesa, biasanya kalu aku join program tempat tidor tu...adoi...siksa nak mandi pun susah. Kali ni alhamdulillah siap ada tv lg dalam bilik tidor kami. Sempat gak layan cter Isteri Untuk Suamiku sebelum balik...eheheh. 15hb kami balik kolej, kul 9 malam br aku sampai kolej...sampai je kat kolej penat sgt...pas mandi aku pon tidor...SWEET DREAM...;-)



AKTIVITI KAMI

Aktiviti yang menarik dan mencabar.....berbedak sejukkan tepung gandum hehe..

Pegang bendera negara masing2...

0 comments: