Tuesday, February 3, 2009

KISAH DUA BERADIK

Kak Ida dan Aku

Ini je gmbr kak dengan aku, coz dia xsuka bergmbr sgt huhu dan Dialah juga satu-satunya kakak yang aku ada. Walaupun kami tidak selalu bersama tetapi bagi aku dialah segalanya bagi aku. Kakak tidak tinggal bersama ma ngan abah ms kecik coz dia tiggal bersama nenek. Jadi ms kecik aku jd mcm anak tunggal le sampai skrg pun cm tu wpun nenek dah xde. Tp aku tau ma ngn abah tetap sygkan akak sm seperti aku. Ma ngn abah x pernah dan x kan mungkin pilih kasih antara kami.
Pape pun aku tetap sygkan kakak,walaupun kadang-kadang kami pernah bergaduh. Walaupun dia tu kakak tp org yg xknl mesti ingt kami kwn or dia tu adik aku. Maybe aku lebih matang n muka kami xde la sama sgt.
Raya baru ni kami pergi beraya, pastu ade org tu tnya "Kawan ila ke ni"? Aku ckp xde la, dia kak ila. Hehe...pastu kak pun gtau aku yg dia kata sedih r org tu ckp cm tu td. Cian akak kan, xpe...
Pape pun kak tetap adik syg tau...





0 comments: